Jäsenedut

Arvo-ottelutuet

Osallistumismaksun suuruisella summalla hänen osallistuessaan omalla koirallaan valtakunnalliseen arvo-otteluun (Hirvenhaukut-, Kuningatar- ja Tappisarvi-otteluun tai Seniorihaukkuihin).

Tuen maksamisen ehtona on, että koiran tulee olla yhdistyksen jäsenen omistuksessa ja hallinnassa. Poislukien alaikäisen perheenjäsenen koira.

Jäsenmaksu tulee olla maksettuna eräpäivään mennessä, kuitenkin ennen koekauden alkua.

PEVISA

Lonkkakuvaus 20€.

Silmätarkastus 20€.

Geenitestaukset 20€ (tuen maksamisen ehtona on tutkimustulosten luovuttaminen jalostusneuvonnan käyttöön).

Silmien uusintatarkastus yli 5-vuotiaille 30€.

Jäsenmaksu yhdistykselle tulee olla maksettuna tukea haettavalle vuodelle.

Uusille jäsenille ei makseta PEVISA-tukia liittymisvuonna.

Tuet maksetaan kerran kuukaudessa, kuukauden viimeinen päivä.

Miten haetaan?

Tuet haetaan lähettämällä välittömästi tapahtuman jälkeen (kuitenkin viimeistään kyseisen kalenterivuoden loppuun mennessä) yhdistyksen sihteerille (sihteeri.pkky@gmail.com):

Kokeista osallistumismaksukuitti tai tulostettu tosite maksusta.

PEVISA-tarkastuksista eläinlääkärin antama maksukuitti.

Liittämällä mukaan omistajan tiedot, koiran tiedot sekä pankkiyhteystiedon. Kaikki tuet ilmoitetaan myös tulorekisteriin, niin lisäättehän tukihakemukseen myös sosiaaliturvatunnuksen.

Huom! Kaikkien tukien maksamisen edellytyksenä on, että koiran omistajatiedot löytyvät Kennelliiton jalostustietojärjestelmästä tai omistajuus todistetaan voimassa olevalla omistajatodistuksella.

PEVISA-tuki myönnetään yhdelle karjalankarhukoiran silmä- ja lonkkatarkastukselle sekä geenitestille/vuosi/jäsen.